Om mig - Fanny

Ja jag heter ju Fanny och är 15år. Jag bor i Sundsvall och jag har en hund som heter Mille och han är en yorkshireterrier och sen så har jag en C-ponny som heter My Firefly men kallas Nisse. På fritiden gillar jag att fota, vara med kompisar och så klart vara i stallet. Jag har även en egen blogg som ni hittar häär
 
Jag har haft Nisse i lite mer än 90 dagar så vi har inte tävlat så mycket men vi har startat en LC men vi siktar högre, han har gått LA innan så dit ska vi. Tävlar inte så mycket dressyr men kommer göra det lite nu men jag satsar mest på hoppningen eftersom jag tycker det är roligare. Men på hoppträningar hoppar vi ungefär upp till 1m än så länge. Jag tävlar för Timrå Hästsportförening.
 
Jag fotar med min Canon eos 600D och jag ganska ofta på hopptävlingar i Sundsvalls området. Ni får gärna tipsa om tävlingar som jag kan åka och fota på, ska nog till Sundsvalls ridklubb nästa helg och fota ponny tävlingarna där på lördagen om jag har skjuts.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback