Om mig - Pernilla

Hej!
 
Jag heter Pernilla och är 13 år. Jag har två ponnysar en b-ponny vid namn Djärv  10 år, ett gotlandsruss som jag omskolat från travponny till dressyrponny med hjälp av tränare. Djärv och jag tävlar dressyr och det har blivit grymt stor skillnad från 46 % till 64 % i dressyren.
Min c-ponny heter Caija 2 ,hon är 8 år och jag har haft henne sedan november. Vi tränar och tävlar Dressyr även lite hoppning. Caija vet jag inte så mycket om då hon är okänd. 
 
När jag tävlar tävlar så tävlar jag oftast LC:1 och LB:1 och siktar Högra klasser mot nästa säsong :)
 
Min kamera är en Canon eos 1100D. Jag brukar fota andra och deras hästar , och jag fotar också på tävlingar i sundsvalls området. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback